Reklamácie
Zakúpil som produkt a nie je funkčný
K tejto situácií môže výnimočne dôjsť aj u veľmi kvalitných výrobkov. Sme tu pre Vás, aby sme urobili maximum pre najrýchlejšie doriešenie. V tomto prípade prosím produkt doručte na našu adresu a my Vám vrátime platbu alebo Vám tovar vymeníme. Závadu nám v tomto prípade spresnite, aby sme mohli situáciu doriešiť s výrobcom, pomôžete tak k ešte väčšej kvalite výrobkov.
Kde môžem uplatniť reklamáciu?
Jednoducho nám tovar doručte na adresu:
Zásielkovňa.sk, 98944431, Kopčianska 92/A, Bratislava 851 01
a do Oznámenia o uplatnení reklamácie predávajúcemu, čo najpodrobnejšie popíšte závadu. O vyriešení Vašej reklamácie sa postaráme a zašleme Vám tovar na Vašu adresu.
Čo potrebujem k reklamácii za dokumenty?
Nie je to vôbec zložité. K tovaru, ktorý nám vrátite poštou priložte Oznámenie o uplatnení reklamácie predávajúcemu, v ktorom čo najpodrobnejšie popíšte závadu a uveďte kontakt na Vás.
Ako dlho bude trvať vyriešenie reklamácie?
Po určení spôsobu vybavenia reklamácie sa reklamácia vybaví ihneď, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr. Vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.